Kathleen tycker till om storbloggarna !

Kissies

Jag gillar faktiskt kissies blogg för att hon har så bra updatering sen så är den ganska underhållande , men hennes utseende .. Jo , hon är ganska söt men hennes bomber till bröst är lite överdrivet , skulle vara lite finare om don var lite mindre , men man får ju se ut som man vill , right ?
Men jag läser hennes blogg dagligen och den är helt okej , och väldigt underhållande !

Paow

Paow , jag kollar henns blogg mest när jag har tråkigt , den har blivit tråkigare , hon har blivit tråkigare .
Men hon är rätt söt , har inte mer att säga om henne , hon måste bara blogga roligare och mer !

Dessie

Dessie , är väldigt söt , hennes blogg var mycket roligare förut men nu har den blivit tråkiga + att hon inte bloggar lika mycket längre . Men hon är helt okej tycker jag .

Kenza

Kenza är skit söt , hon har väldigt fina kläder också !
Och hennes blogg är väl ganska bra , men det ör ingenting jag kollar dagligen , utan bara när jag har tråkigt !

Foki

Foki , gud hon har så vackra ögon , sjukt fina ! Henns blogg är ganska bra , men jag kollar den aldrig , kan hända någon dag jag har tråkigt men annars nej , jag har inte så mycket att säga om henne eftersom jag nästan aldrig kollar hennes blogg , men söt är hon , med underbart vackra ögon !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0