Dagen.

Hej sötnosar, förlåt att jag inte bloggat för det första.

Idag trodde jag att jag, Laura och Katta skulle till kista, som vi sen visst inte skulle.. :o  vet inte om det bara var ett missförstånd eller så. Men iallafall så hade vi skolfoto idag.. -.- herregud säger jag bara, ser säkert helt sjuk ut.. usch usch. När jag, Evelina och Alexadra sedan skulle hem så började det spö regna och vi kutade direkt till Silverdalsbutiken, men sedan kom jag på att jag hade ett paraply i skåpet så jag sprang upp och hämtade det igen.. Så nu sitter jag i typ mjukis byxor och en t-shirt, måste fan byta innan jag drar till teatern, som har bytt tid :D från sju till halv nio, så jävla mycket bättre..
Btw, Katta, du får min marabou imorgon, orkade den inte xD - Lina


Ignorera att mitt hår är helt lockigt, regnet förstörde det -.-


Shakira ft. Pitbull - Rabiosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0