PANIIIIIIIIIK :S

Shoo alla undrebara läsare ? vad gör ni nu då ? *ingetsvar* aja nu är det jag : Laura Alvarez som bloggar ! Wihooo ? visst är det bäst ? okej nej , men..

Haha anyway , idag var jag med kathleen , Gabbe , Liam och Berfin ! Jag Gabbe Berfin och Liam följde med katta till ishallen hon hade träning , och sen stack vi till kista , haha vi var där skitlänge ! Nej jag drev , va där typ bara fem minuter fför sen var jag tvungen att åka hem ! Så jag shoppade inget till skolfottot , så just nu har jag PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK ! vet inte vad jag ska sätta på mig , wtf ! Gud hjälp mig ! jag ber dig :'(



FUL BILD MEN SKIT IT ; BILDBRIIIST ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0